باربری مشهد به شیراز حمل بار و اثاثیه

باربری مشهد ایرانبار کهن به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری در مشهد، بهترین خدمات در زمینه باربری، باربری مشهد به شیراز و شهرستان های آن، حمل بار و حمل اثاثیه را ارائه می نماید. اگر به دنبال یک شرکت مطمئن برای حمل بار و جابه جایی اثاثیه در شهر مشهد هستید؛ باربری مشهد ایرانبار کهن  می تواند بهترین انتخاب باشد. شرکت ما در زمینه ارائه خدمات باربری همواره تلاش نموده کمترین قیمت را در میان سایر شرکت های باربری به مشتریان عزیز پیشنهاد نماید. این در حالی است که کیفیت خدمات ما بسیار بالا است. رضایت مشتریان ما گواه این موضوع می باشد.

بهترین مسیر باربری مشهد به شیراز کدام است؟

شرکت ایرانبار کهن در زمینه باربری مشهد به شیراز خدمات بسیار مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می کند. ما همانند باقی خدمات برون شهری در زمینه باربری مشهد به شیراز و سایر شهرستان های استان فارس هم یکی از بهترین ها در میان سایر شرکت های باربری و حمل اثاثیه هستیم. قبل از هر چیز بحث مهم در زمینه حمل بار از مشهد به شیراز و سایر شهرستان ها و روستا های استان فارس، بحث شناخت بهترین مسیر زمینی است. راه های زیادی برای مسیر مشهد به شیراز وجود دارد. در ادامه با بررسی هر یک از این مسیر ها، مزایا و معایب هرکدام را هم بررسی می کنیم.

اولین مسیر که برای باربری مشهد به شیراز مورد بررسی قرار می دهیم، 1406 کیلومتر است. این مسیر برای حمل بار و حمل اثاثیه از مشهد به شیراز مناسب است. برای طی این مسیر باید ابتدا به سبزوار بروید. بعد از سبزوار برای ادامه حرکت به سمت شیراز لازم است از مسیر تهران خارج شده و به سمت طبس بروید. بعد از طبس، یزد مقصد بعدی شما بوده و نهایتا این مسیر در شیراز به پایان خود می رسد.

دومین مسیر که می خواهیم بررسی کنیم و برای باربری و حمل بار از مشهد به شیراز مناسب می باشد، مسیری است که از تربت حیدریه میگذرد. بعد از آن به بجستان باید بروید. در ادامه مسیر خود برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به شیراز، به دیهوک میرسیم. بعد باید به کرمان برویم و نهایتا به مقصد شیراز می رسیم. این مسیر1467 کیلومتر است.

یک مسیر ترکیبی برای باربری مشهد به شیراز وجود دارد. این مسیر 50 کیلومتر از مسیر اول هم کوتاه تر است. برای این منظور شما برای حمل اثاثیه از مشهد به شیراز، سفر خود مانند مسیر اول از تربت حیدریه شروع می کنیم. منتهی این بار در دیهوک به سمت طبس رفته و باقی مسیر را از طبس ادامه میدهیم. در این صورت مسیر حمل بار از مشهد به شیراز تنها 1345 کیلیومتر خواهد شد.

باربری مشهد به شیراز ایرانبار کهن
باربری مشهد به شیراز ایرانبار کهن 2

شهر های تحت پوشش شرکت باربری مشهد ایرانبار کهن در استان فارس کدامند؟

تمام شهر ها و روستا های استان فارس، تحت پوشش شرکت باربری ایران بار کهن هستند. از خود شهر شیراز گرفته، ما خدمات دهی داریم تا روستا ها و حتی محل اتراق عشایر عزیز در استان فارس. ما در زمینه باربری مشهد به شیراز خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به مرودشت خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به جهرم خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به فسا خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به کازرون خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به صدرا خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به داراب خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به فیروزآباد خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به آباده خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به لار خدمات ارائه می کنیم. ما در زمینه باربری مشهد به نور آباد خدمات ارائه می کنیم.

همچنین در زمینه باربری مشهد به سایر شهر های استان فارس که جمعیت زیر 50 هزار نفر دارند، ازجمله حمل بار به نی ریز، حمل بار به اقلید، حمل بار به استهبان گرفته تا شهر محمله که تنها 612 نفر جمعیت دارد هم خدمات باربری ارائه می کنیم.

قیمت باربری مشهد به شیراز و سایر شهرستان های استان فارس

با توجه به مسافت نسبتا زیاد تر مشهد تا شهر شیراز قیمت خدمات باربری مشهد به شیراز و سایر شهر های استان فارس، نسبت به باربری و حمل بار و اثاثیه به شهر های دیگر بیشتر است. البته شهر های دور تری هم وجود دارند. موضوع مهم که تایین کننده قیمت باربری از مشهد به شیراز است، در مرحله اول حجم بار می باشد. حجم بار و بعد از آن وزن بار برای تعیین قیمت باربری از مشهد به شیراز و سایر شهر های استان فارس اهمیت دارد. حجم بار مهم تر است چرا که گاهی یک بار یا اثاثیه وزن کمی دارد ولی برای جا به جایی آن باید، ماشین های بزرگتری را به خدمت گرفت. ماشین بزرگتر هم یعنی، هزینه بیشتر.

با این همه ما در شرکت باربری مشهد ایرانبار کهن، حرف اول را در زمینه قیمت باربری مشهد به شیراز را میزنیم. تعداد بالای مشتریان ما باعث شده که بتوانیم از سود بیشتر چشم پوشی نماییم. همین موضوع خود باعث شده که باز رضایت مشتریان بالاتر رفته و تعداد آن ها بیشتر شود.

مجید شایگان

مجید شایگان

مدیریت بخش روابط عمومی شرکت ایران بار کهن

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها