تعرفه قیمت حمل بار چگونه است ؟

سوالی پرتکرار و پر پرسش که قطعا شما هم به آن می اندیشین این است که هزینه حمل و نقل و جا به جای بار به چه صورت می باشد. و نرخ قیمت آن در بازار به چه صورت است. خوب قطعا برای مشخص کردن و تعیین کردن نرخ نامه ای در این خصوص در اولین مرحله شما باید چند پارامتر را در نظر بگیرید.

  • هزینه بسته بندی اسباب خانه
  • اجرت و دستمزد کارگران باربری
  • فاصله بین مبدا تا مقصد
  • نوع ماشین باربری

چهار نکته بالا اساسی ترین و مهم ترین عوامل تعیین کننده نرخ حمل و نقل در ایران می باشد. در نتیجه قیمت و سطح مهارت کمپانی ها یا شرکت های باربری با یک دیگر متفاوت است.

باربری ارزان یا باربری گران

یک باربری خوب ومناسب باربری ای است که کیفیت بالا و قیمتی منطقی داسته باشد. در ایران شرکت های باربری بسیار زیادی وجود دارند که که خدمات حمل ونقل اثاثیه خانه چه به صورت درون شهری چه برون شهری را ارائه می دهند. منظور از کیفیت خوب و مطلوب این است که شرکت باربری علاوه بر متعهد و منظم بودن شرایط زیر را هم دارا باشد.

  1. نوگان حمل و نقل وسیع
  2. کادری مجرب و ذوبده
  3. با تجربه و با اصالت

سه عامل ذکر شده در بالا اصلی ترین عوامل تضمین کننده سطح کیفیت یک شرکت می باشد. و اما سطح مطلوب بودن آن را با در نظر گرفتن قیمت نسبت به کیفیت خدمات آن شرکت باید سنجید. پس در نتیجه یک باربری خوب نه گران است نه ارزا ن !

بهره گیری تخصصی

زمانی که شما قصد یک جا به جایی در مسافت بالا را داشته باشید. قطعا باید به دنبال یک شرکت متخصص در زمینه جابه جایی بگردید. زیرا مسافت بالا و تعداد طبقات زیاد ساختمانی این مبحث را کمی تخصصی کرده است. نوع چینش، نوع حمل، نوع جابه جایی بین طبقاتی اصل هایی مهم و حیاتی در حوضه کاری باربری می باشد. در شهرهای شلوغی مانند: تهران،اصفهان،شیراز،مشهد و… باربری و جابه جایی بین طبقات سخت تر و دشوار تر از سایر شهر ها وساختمان های ویلایی می باشد. ولی در همین شهرها هم شرکت ها باربری زیادی وجود دارد که شما با قرار دادن لوکیشن یا اسم شهر یا شهرستان در گوگل می توانید آنها را بیابید. مانند باربری مشهد یا کلمه  باربری تهران و … با این کلمات شرکت های باربری به راحتی قابل جست و جو هستند.

آشنایی با باربری آنلاین

در دنیای امروز که بیشتر کسب و کارهای محلی به سمت حوضه دیجیتال مارکتینگ و آنلاین شاپ ها سوق می خورند. شرکت های باربری هم از این تحولات بی نصیب نمانده اند. و دست خوش تغییراتی در روند خدمات دهی شده اند. باربری های هوشمند و آنلاین خدماتی از جمله:

  • سنجش قیمت نسبت به مسافت
  • امکان استعلام لحظه بار
  • امکان سفارش دهی آنی خدمات
  • پاسخگویی 24 ساعته

و چندین و چند خدمات دیگر که در وب سایت های این شرکت ها در حالا ارائه می باشد.

باربری ارزان

از ایام قدیم تا به امروز یک جمله در گوش همه ما بوده است. که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. این ضرب المثل در این باره هم صدق می کند. زیرا شرکت باربری که قیمت ارزان را به شما بگوید قطعا از نظر خدمات دهی شرکت ضعیفی است. خدمات ضغیف شامل :

  • ناوگان فرسوده
  • کادر غیر حرفه ای
  • تجربه کم

سه عامل ذکر شده که دقیقا برعکس عوامل تشکیل دهنده یک شرکت باربری خوب و مطلوب است. در بالا نام برده شد همان طور که متوجه شده اید. باید به دنبال یک شرکت باربری با کیفیت بالا و قیمتی مناسب ومنطقی بگردید. تا چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت خاطرتان جمع باشد.

نوع کامیون حمل و نقل

کامیون های باربری که بیشتر آنها با تحمل و گنجایش وزنه شش تن مورد استفاده و بهره قرار می گیرند. انواع مختلفی دارند که بهترین آنها کامیون های کابین یا اتاق دار هستند. که گنجایش و ابعاد مناسبی را دارا می باشند و برای حمل و نقل بین شهری گزینه مناسبی میتوانند باشد. ولی اگروسایل خانگی شما از نظر حجم و ابعاد برزگ و زیاد هستند. شما مجبور به استفاده ار کایمون هایی با ظرفیت و گنجایش بیشتر هستید. که کابینی بزرگ تر و جادار تر را در اختیار شما می گذارد.

حرف آخر

در آخر پیشنهاد می کنم که به هیچ وجه به دنبال کیفیت بالا با قیمت کم نروید زیرا ناکام و بی نتیجه می مانید. هرچیز با کیفتی قیمت خودش را دارد و کار و خدمات با قیمت پایین می تواند خسارتی چند برابر هزینه صرف شده برای شما به بار اورد. پس سعی کنید به دنبال کیفیت قابل قبول و مطلوب با قیمتی مناسب و منطقی بگردید. تا هم به نتیجه خوب و راضی کننده برسید هم هزینه زیاد و اضافی در این باره نکرده باشید. این اولین و اخرین باری نیست که شما به دنبال یک شرکت باربری برای حمل و نقل و جابه جایی محل سکونت فعلی خود می گردید.

موفق و با کیفیت باشید