راه اندازی شرکت باربری

باربری مشهد مقاله1

امروزه که شما در حال خواندن این مقاله هستید. قطعا دارای کسب و کار یا حداقل در صنف کاری مشغول به کار می باشید. همان طور که می دانیم کلیه صنف های کاری موجود در ایران و سایر کشور های از استرس کاری برخوردار هستند. که در بعضی بیشتر و در بعضی کمتر است. شغل باربری یا مدیریت یک شرکت باربری هم شغلی پر استرس و پر دغدغه است. دلیل استرس بالا به شرح زیر می باشد.

  1. جابه جایی بین شهری و خطرات جاده
  2. جابه جایی لوازم الکترونیک قیمتی
  3. سلامت کارگران
  4. جلوگیری از حوادث جاده ای
  5. رضایت مشتری

با افزایش چشم گیر قیمت مسکن و جابه جای های انبوه مردم شرکت های باربری روزانه در حال تکیمل کادر و گسترش هستند. شما برای راه اندازی یک شرکت باربری باید سه فاکتور زیر را داشته باشید.

  • مکانی با متراژ بالا برای پارک کامیون
  • دفتر فروش
  • سرمایه حداقل 1 میلیارد تومان

سه فاکتور ذکر شده اصلی ترین عوامل احداث یک شرکت حمل و نقل و باربری می باشد.

مکانی با متراژ بالا

اکثر شرکت های باربری بزرگ موجود در ایران و جهان  مکانی دیوار کشی شده با متراژ بالا دارند که کامیون ها و رانندگان در آن مکان ساکن می شوند تا نوبت باربری آنها برسد این مکان ها بیشتر در خارج شهر یا جنوب شهر قرار می گیرد.

دفتر فروش

همان طور که در بالا ذکر شد شرکت های باربری یک مکان برای پارک و استراحت رانندگان دارند. خوب قطعا این مکان جای مناسب برای جذب مشتری نیست. به همین خاطر این شرکت ها بیشتر در داخل شهر دفاتر فروش دارند که مشتریان را از این دفاتر جذب می کنند. شرکت های باربری بزرگ بیشتر در باربری تهران و باربری مشهد هستند.

سرمایه

مبحث اصلی سرمایه است که شما قصد استفاده از آن را دارید.به صورت کلی سرمایه اولیه این کار می تواند بسیار متغیر باشد زیرا بسته به سطح کیفیتی و مکان ساکن شده در آن است. به همین خاطر نمی شود برای این کار نرخی تعین کرد.

درآمد یک شرکت باربری

به صورت کلی شرکت های باربری به دو دسته سبک نوین و سبک کهن دسته بندی می شوند. سبک نوین شرکت های مدرنی هستند که در گوگل فعالیت زیادی دارند. و مشتری را از طریق وب سایت خود جذب کرده و با آنها ارتباط می گیرند خوب قطعا این باربری درآمد بیشتر نسبت به سایر باربری ها دارد زیرا در حال بهره گیری از یک سرویس گستره در دنیای وب هستند. همچنین با ارائه خدمات قابل قبول مشتریان را وفادار به خود می کنند زیرا مردم دائما در تکاپوی برای جابه جایی محل سکونت خود به مکانی بهتر هستند و این آخرین باربری نیست که نیاز به جا به جایی دارند. در نتیجه درآمد شما بسته به سطح کاری و میزان فعالیت شما دارد.

نوع فعالیت باربری نوین

اگر زمانی قصد راه اندازی یک شرکت باربری و حمل و نقل داشتید. به هیچ وجه از قدرت گوگل در جذب مشتری غافل نشوید. زیرا مردم امروزه برای کوچک ترین مسائل زندگی در گام اول به گوگل مراجعه می کنند تا بتواند تصمیم بهتری بگیرند. اگر مردم بخواهند شرکت باربری را در شهر و محل سکونت خود پیدا کنند اول در گوگل آن را جست و جو می کنند. اگر وب سایت شما در رتبه اول برای آنها نمایش دهد. آنها با شما ارتباط گرفته و جذب کمپانی یا شرکت شما می شوند. و قطعا درآمد شما افزایش پیدا می کند. فعالیت شرکت های باربری نوین هم به همین صورت است که به جای دفاتر فروش در بالای شهر وب سایت هایی مدرن و هوشمند طراحی کرده اند و آنها را به صفحه یک گوگل رسانده تا از طریق آنها مشتریانی را جذب کنند. مشتریان جذب شده توسط گوگل در بیشتر مواقع مشتریانی واقعی هستند. زیرا مردم این سبک مدرنیته را می پسندند و برایشان تازگی دارد و جالب است.

کلام آخر

خوب تا به اینجا با شرکت های باربری و راه اندازی آنها آشنایی پیدا کردیم. هرکاری ریسک و استرس مخصوص به خودش را دارد ولی در شغل باربری این استرس کمی بیشتر است که خوب میتواند طبیعی باشد. به صورت کلی اگر وارد این شغل شدید این را بدانید که شغلی پر درآمد است. شرکتی که فعالیت قابل قبولی داشته باشد و روزانه در حال گسترش خدمات خود و تبلیغات خدمات در بستر های مختلف باشد پیشرفت چشم گیری را تجربه خواهد کرد. از این رو قطعا با شناخت بیشتر مردم از شرکت شما درآمد شما به سطح بالایی میرسد. پس چند نکته پایانی را به گوش بسپارید و حتما در زمان ورود خود به این کار از گوگل و قدرت آن فراموش نکنید. و حتما در جهت گسترش کار و کسب خود از آن استفاده کنید. خوب امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم. به شما کمکی در جهت رفع سوالات و شک و شبه ها کرده باشیم.

موفق و احداث کننده باشید.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها