نکات و تکینک های اسباب کشی

باربری مشهد عکس مقاله 20

هر کاری که انسان روزانه آن را انجام میدهد مانند آشپزی کردن، کار کردن، و سایر فعالیت های روزانه که در طی روزآن ها را انجام می دهد. هرکدام از این فعالیت ها دارای تکنیک های گوناگونی می باشند که با دانستن آنها کار سریع تر یا تمیز تر انجام می شود. تکنیک داشتن در انجام کارها بسیار مهم است. زیرا باعث کمتر شدن زمان و کمتر شدن حوادث احتمالی می شود. در ادامه با چند تکنیک ساده ولی کاربردی اسباب کشی آشنا می شویم. ولی قبل از هر چیزی شما باید بدانید که ضرورت دانستن این تکنیک ها در کجاست؟

ضروری بودن آشنایی با تکینک ها

انسان از گذشته تا به امروز دائما در حال جا به جایی و تکامل بوده است. انسان ها به صورت فطری دوست دارند که حداقل در 365 روز سال یکبار هم که شده به جایی بهتر از محل زندگی فعلی خود بروند. در این مسیر، تمام تلاش خود را در جهت ارتقا مکان زندگی فعلی خود به جایی مدرن تر و بهتر می کنند. به همین دلیل است که مردم سالانه کارهایی از قبیل: تغییر دکوراسین، تغییر رنگ و فضای نوری خانه و در نهایت تغییر مکان فعلی به مکانی بهتر می کنند و به قولی نیاز به تنوع دارند. برای تغییر باید حرکت کرد این حرکت را با نام مستمر اسباب کشی می شناسیم و حداقل یکبار در زندگی شخصیمان آن را تجربه کرده ایم.

اسباب کشی امن

در جا به جایی ها عموما کمی استرس وجود دارد زیرا تعداد و ابعاد وسایل زندگی امروزی کمی زیاد است و برای جابه جایی آن ها پروسه طولانی را باید طی کنید. اسباب کشی امن و ایمن است که آسیبی به وسایل شما وارد نشود و در صورتی که آسیبی وارد شد شما بتوانید جبران خسارت کنید. این جبران خسارت زمانی امکان پذیر است که شما با یک شرکت معتبر باربری قرار داد رسمی داشته باشید. در هر شهری که ساکن هستید. قطعا با سرچ کلمه باربری و اضافه کردن نام شهرتان می توانید باربری های هوشمند و مطئمنی را پیدا کنید. به عنوان مثال  اگر ساکن شهر مشهد هستید با سرچ کلمه باربری مشهد می توانید یک باربری مطئمن پیدا کنید.

تکینک های اسباب کشی

خوب تا به اینجا با مفهوم و اهمیت اسباب کشی و جا به جایی ایمن آشنا شدیم. در ادامه با چند تکینک کاربردی آشنا می شویم. این تکینک های شامل:

  1. برنامه ریزی کنید
  2. لیست تهیه کنید
  3. از کارتن محکم استفاده کنید
  4. از آشپزخانه شروع کنید
  5. وسایل را دسته بندی کنید
  6. اصولی بچنید
  7. وسایل شکستنی را جدا کنید
  8. وسایل گران قیمت را جدا کنید
  9. مواد غذایی را فریز کنید
  10. سعی کنید کودکان را از دست و پا دور کنید
  11. میان وعده غذایی تهیه کنید

این یازده تکینک تنها بخشی از این تکنیک ها می باشد که باید به آنها توجه کنید زیرا بسیار حیاتی و مهم است. ولی مهم ترین نکته که می تواند 50 درصد بار را از دوش شما بردارد استفاده از افراد حرفه ای است. که برای در اختیار گرفتن افراد حرفه ای باید به یک شرکت باربری مراجعه کنید. و از مجرب بودن کادر اطمینان خاطر حاصل کنید.

بهره گیری از افراد حرفه ای

افرادی حرفه ای و کاربلد هستند که بتوانند وسایل سنیگن با حجم و ابعاد بالا را بدون کوچک ترین آسیبی جا به جا کنند. این افراد عموما زبده و حرفه ای هستند و وسایل سنگین را مانند: یخچال ها، کمد ها، مبلمان، فرش ها و… را به راحتی و ایمنی بالا جا به جا  میکنند. زیرا چندین سال است که کارشان همین است و با تجربه هستند. این افراد اکثرا امین و متعهد هستند. پیشنهاد می شود حتما این افراد را از شرکت های باربری در اختیار بگیرد. زیرا قبل از استخدام سابقه کیفری و… آنها بررسی می شوند.

اهمیت شرکت های باربری

شرکت های باربری با داشتن قرارداد معتبر با شرکت های بیمه بار و وسایل شما را بیمه می کنند. و در صورت بروز هر گونه حادثه خسارت شما تمام و کمال پرداخت می گردد. همچنین با شما هم قراردادی را تنظیم می کنند که چه حقوق و مزایایی دارید. شرکت های باربری کلیه خدمات حمل و نقل از جمله:

  • جمع آوری
  • حمل و نقل وسایل بین طبقات
  • حمل و نقل درون شهری و برون شهری
  • چیدمان وسایل
  • حمل وسایل سنیگن

و چندین خدمات دیگر را ارائه می دهند. که بسته به وسعت شرکت و نوع قرارداد که تنظیم می شود دارد که شما چه خدماتی نیاز دارید. و به نحوهی میتوانید خدمات را انتخاب کنید. شرکت های باربری امروزی کمی مدرن شده اند. به طوری که خدمات آنلاین ارائه می دهند این خدمات شامل:

  • استعلام بار به صورت آنی و لحظه ای
  • پشتیبانی آنلاین
  • استعلام بیمه بار
  • دریافت خدمات به صورت آنلاین

بخشی از خدمات آنلاین سرویس های باربری هوشمند را پوشش می دهد.

موفق و تکنیکی باشید